Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Ανοιχτή επιστολή ενός «λαθρομετανάστη» προς το βουλευτή Ζακύνθου


Ανοιχτή επιστολή ενός «λαθρομετανάστη» προς το βουλευτή  Ζακύνθου

Zάκυνθος 18-4-2013

Κύριε βουλευτά

Αυτές τις μέρες βρίσκομαι στο νησί σας περαστικός. Έρχομαι από μακρυά όπως ακριβώς έκαναν κάθε χρόνο εδώ και εκατομμύρια χρόνια οι πρόγονοί μου τέτοια εποχή. Είμαι εξαντλημένος, αφού έχω διανύσει πάνω από 2000 χλμ από την υποσαχάρια Αφρική από όπου ξεκίνησα το ταξίδι μου και η Ζάκυνθος είναι ο πρώτος μου σταθμός.

Ήξερα ότι εδώ τα πράγματα είναι δύσκολα και ότι λίγοι από μας επιβιώνουν από τη μανία κάποιων ασυνείδητων  που μας περιμένουν κάθε χρόνο με τα όπλα παρά πόδα… Είχα μάθει όμως ότι τώρα τελευταία εδώ κάτι είχε αλλάξει. Μου είπαν για έναν αριστερό βουλευτή που υπερασπίζεται τους μετανάστες και τις μειονότητες.

Καταλαβαίνετε λοιπόν την έκπληξή μου όταν διάβασα σήμερα στις εφημερίδες την τελευταία σας δήλωση. Τόσο πολύ σας πείραξε η φήμη που κυκλοφόρησε ότι μπορεί εσείς να βρίσκεστε πίσω από την προσπάθεια περιορισμού αυτής της γενοκτονίας που γίνεται στο νησί σας κάθε χρόνο εις βάρος των συντρόφων μου;

Οι κακές γλώσσες λένε ότι φοβάστε μη χάσετε τις ψήφους αυτών που μας κυνηγούν που δεν είναι καθόλου λίγοι. Εμείς βέβαια δεν έχουμε το δικαίωμα της ψήφου, άλλωστε είμαστε και μετανάστες, έχουμε όμως το δικαίωμα στη ζωή και καμιά ζωή δεν είναι λαθραία όπως διακηρρύσετε πολύ σωστά εσείς και το κόμμα σας, που εκτός των άλλων μαθαίνω ότι τελευταία ασπάζεται και τις αρχές της ριζοσπαστικής οικολογίας.

Δε θα σας κουράσω άλλο, άλλωστε κι εγώ με το ζόρι μπορώ και γράφω, γιατί εκτός από την κούραση έχω φάει και ένα σμπάρο στο φτερό που με έχει σακατέψει…Θέλω όμως να σας πληροφορήσω ότι αυτή την εποχή έχει ξεκινήσει μια διεθνής καμπάνια με στόχο της αντιμετώπιση της λαθροθηρίας με τίτλο «Leaving is Living» («Το ταξίδι είναι ζωή»)

Η εκστρατεία εστιάζει σε τρεις από τις κρισιμότερες περιοχές της Ευρώπης όπου η λαθροθηρία είναι έντονη κατά τη μετανάστευση: τα Ιόνια νησιά, τη νοτιοδυτική Σαρδηνία και τις επαρχίες της Καταλονίας, της Βαλένθια και της Αραγονίας.

Εσείς και το κόμμα σας θα μας συμπαρασταθείτε ή θα είσαστε με τους διώκτες μας; Πρέπει να αποφασίσετε κύριε βουλευτά διότι δεν μπορεί να είστε «και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ…»

Ευχαριστώ για την προσοχή σας και καλή τύχη στους αγώνες σας…

ένα τρυγόνι νηστικό ,κουρασμένο και πληγωμένο...

 

Για την αντιγραφή Οικολόγοι Πράσινοι Ζακύνθου

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: